Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Promocja VELUX CASH BACK
Jesienna promocja VELUX – zwrot gotówki za zestaw produktów
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania!
1. Jak mogę wziąć udział w promocji i otrzymać zwrot?
Zarejestruj się między 8 października, a 3 grudnia 2024 wypełniając formularz na stronie velux.pl/cashback. Dodaj fakturę w formularzu rejestracyjnym, a jeżeli jeszcze nie posiadasz faktury możesz ją dosłać w późniejszym terminie (maksymalnie do 14 stycznia 2025) poprzez link, który otrzymasz na swoją skrzynkę e-mailową.
2. Kiedy i gdzie mogę kupić produkty?
Produkty muszą zostać zakupione między 8 października, a 13 grudnia (data wystawienia faktury). Fakturę otrzymasz od firmy montażowej, dekarza, sprzedawcę produktów VELUX lub w oficjalnym sklepie internetowym VELUX.
3. Za jakie produkty mogę otrzymać zwrot gotówki?
Zwrot gotówki można uzyskać za zakup okien dachowych GLL/GLU, GLL B/GLU B z szybą z oznaczeniem –61 oraz –64, a także okien GPL, GPU, GDL, GGL, GGU, GXL, GXU, GTL, GTU. Każde okno musi być zakupione wraz z kołnierzem EDW/EDS 1000 lub EDW/EDS 2000 lub EKW/EKS 2021M lub EKW 2002M/2004M/2006M/2007M lub EKX 2005M.
4. Jakie faktury są akceptowane?
W promocji można zgłosić fakturę, która jest czytelna i zawiera treść zgodną z obowiązującym prawem i wystawiona jest w Polsce. Nie akceptujemy pro-form oraz faktur wystawionych na firmę (NIP w polu odbiorcy). Na fakturze muszą znajdować się kody, ilości oraz rozmiary zakupionych produktów VELUX np. 2 okna dachowe VELUX GLL 1061 MK06, 2 kołnierze EDW 2000 MK06.
W przypadku, gdy faktura nie określa okien dachowych i/lub kołnierzy wraz z ich rozmiarem i ilością, wymagane jest dołączenie dodatkowego dokumentu potwierdzającego te dane (np. dokument potwierdzający wydanie towaru z magazynu), wystawiony na tą samą osobę co faktura.
5. Jaka jest wysokość zwrotu gotówki?
- zwrot 100 zł za zakup okna z szybą --61 GLL/GLU, GLL B/GLU B + biorące udział w promocji kołnierze
- zwrot 200 zł – za okna z szybą --64 dla GLL/GLU, GLL B/GLU B + biorące udział w promocji kołnierze
- zwrot 200 zł – za okna z szybą --61 wraz z zasilaniem sieciowym (--6121) lub energią słoneczną (--6130) + biorące udział w promocji kołnierze
- zwrot 200 zł – za okna z oznaczeniem GPL, GPU, GDL, GGL, GGU, GXL, GXU, GTL, GTU + biorące udział w promocji kołnierze
6. Jaki jest limit produktów, który mogę zgłosić w promocji?
W promocji możesz otrzymać zwrot maksymalnie za 10 okien dachowych.
7. Kto może otrzymać zwrot?
Zwrot może otrzymać każda osoba fizyczna lub prawna, która przy zakupie produktu nie działała w ramach swojej działalności (nie akceptujemy faktur z NIP w polu odbiorcy faktury) oraz mająca stałe miejsce zamieszkania w Polsce. Jednocześnie konieczne jest spełnienie wszystkich warunków określonych w warunkach kampanii.
8. W jaki sposób zostanie wypłacony mój zwrot?
Zwrot zostanie wypłacony przelewem bankowym na podane w formularzu konto bankowe prowadzone w Polsce. Dla faktur dosłanych do 13.12 kwota zwrotu zostanie wypłacona w ciągu 14 dni (jeżeli wszystkie dane i dokumenty są poprawne), a dla faktur dostarczonych po 13.12 czas realizacji przelewu to 30 dni.